Monday, March 12, 2012

Party Play with Sissy ^_^

Assalamualaikum wbt...


Good things come in the end.. Yes please do trust this words. despite all the bad things happen, don't get all sad and bummed out believe me.. i've been through this day.


so yeah they day i went through yesterday was no way in meeting the requirement as requested at first, but the major moment leads to a quite satisfaction never more..


so to make the suffer ends quick im gonna go fast.. 
Pada siang itu ingat mo jalan2 ngan sissy, tp singgah p bengkel jap mo repair skit keta itu ini.. ingat skejap ja lah, rupanya berjam jgk kena tunggu disebabkan que yg agak 'hanya org yang bersabar ja bole tahan'. Siap bat keta tengok2 suda dkt jam 5.. p makan skjp. Tiba2 c kakak dapat call dari office, ada kerja skit kena settlekan.. e'eleh cuti2 pun kena suruh kerja apa mcm la ini..gaji up please~..huhu


Agak2 skejap lah, tengok2 ada masalah la pulak.. aku pun terpaksa la tunggu di luar disebabkan orang luar xboleh ikut masuk. Lama gila woi aku tunggu sampai kemalaman aku di luar.. bermacam2 cara&ragam telah aku lakukan untuk membuang kebosananku.


Akhirnya si kakak dah datang, sambung berjalan.. mo tengok wayang tp cam xsempat suda.. so jalan2 ja la p Suria Sabah.. sempat p times tuk redeem voucher 1malaysia, and now still have 1 left. Habis suda round tempat tu so mo p destinasi yang seterusnya..Tengah gembira2 masuk dalam keta tiba2 c sissy jerit..

"HAH??? KENA SAMAN!!"  
What the?? bad day man..bad day!!


But one thing yang buat hati rasa lega.. bila ku telitikan tiket saman tu, tengok2 dia silap tulis nombor plat laa.. ok so ada rasa lega skit suda..ada chance tuk lepas la ni kali. Oh thank you god...


Ok la suda banyak aku merapu  sepertinya nggak ada kaitan loh dengan tajuk diates!! 
Anyway.. hati kan dah lega sikit.. decide to proceed operation! destinasinya adalah >> 
"PARTY PLAY"




Tempat ni very the 'santai'..
and tempat ni ada live band every saturday night.. sora dorang mmg best laa i like~

Party Play Lifestyle Cafe ^_^

'Dark Chocolate fondant with milk icecream'..
God ,the melting choco time tgh potong tu is the most precious!!

Ow yeah, novel that i bought.. blum baca habis lg..



No comments:

Post a Comment