Saturday, March 23, 2013

Creativity is an ART!

Assalamualaikum wbt...

ART!! can be anything.. lukisan, fesyen, perhiasan, etc..
Aku ni bukan lah tergolong dalam kalangan orang yang berseni.. itu aku akui. Tapi tiap kali aku lihat benda2 yang berseni ni aku akan jadi teruja.. melompat2 keterujaan? err, nda la kalik.
Yang buat aku nda puas hati kan, i could thing of a lot of creative things in my mind namun sebiji buah kurma pun aku nda mampu tuk terjemahkannya into something we called ART. Ihh!

Tapi apa pun aku try, aku try...
Ingin mengembangkan kekreatifan minda, maka kita biasakan la otak ni bekerja secara kreatif.

My first attempt.. simple ja kan..
boleh la kot.. just tuk hias2 brg2 atas meja.. klu ada masa la.

Haritu aku shopping la sikit2 brg tuk hias2 ni kan like shiny paper, marker, some fabric.. tp fabric ni agak susah jgk la mo cari, ada pun corak design dia sangat limited... well, i prefer unic design pattern ya know.
So ni starting2 ni, baru start enjin.. race minyak pun belum lg taw.. huhu
Kalau boleh, sekali ngan kereta n bilik tidur aku mo hias, i've pictured it in my mind (walaupun aku tau agak costy..sangat!!)  it's going to be lots of fun anyway!! ^^

No comments:

Post a Comment