'Hari mulia'..personally laa.. 'tarikh keramat'.. bg aku laa..
yepp..it's 28 March 2011.. another day to celebrate the happiest moment and at the same time feel sedih jgk sbb umur pun makin meningkat.. Eee, xmau mbesar, wanna juz stay remaja forever.. zaman yang penuh drama, heartbreaking, fun, kontreversi, revolusi and priceless friendship moments..
kalau tahun lalu aku celebrate wif my sis n bro.. tahun ni aku sambut wif my beloved frens.. heee..
Since siang byk kja mo buat.. (sedih ni tym2 cmni mmg slalu blambak ngan esaimen, sad birthday date..huhu)
so JenJen suh set time malam2 baru kuar b'huha..
ee.. xsabar mo kuar malam, so merajinkan diri la d foyer *sktm (sekolah kejuruteraan teknologi & maklumat) buat kerja sampai ptg2 skit.. da siap keja, ingat mo blk blik, tiba2 kosmet pla baik hati mo ajak kuar mkn skjp.. sempena hari jadi ku kan~.. hak2.. *t'haru sya..
kami p 1b, drg spen aku 1 slice kek SR * aku pilih cheese coklat*.. pergh, sedap eh.. (thanx yaa).. then kami p mkn d mcD.. tgk2 jam dkt 6.30pm suda.. kelam kabut blk sbb i have another program to attend.. waiseh.. trip2 bz pla...
ok, smpai blik ja rush bsiap.. jam7.30 gitu yepp, my bff alip n JenJen sampai pick me up.. pastu p pick up c bart (another member rapat)... kami trus p Perdana Park, mo tunggu air pancut yg coloufull itu jam8.30pm.. Woo, best wo, nice ni.. mmg cantik sgt..!!
babat, alif, JenJen
pastu p main d taman permainan nya.. abis suma ku p try.. slh 1 prangai buruk ku yang diluar kawalan bila jumpa playground.. hyper active n terlebih agresive mngalahkan budak2, kalau ble aku letupkan skali tempat tu..wahahaaaa...
Diving Slide.. pls dun try tiz at home
pas puas n penat bermain *abis berkeringat aku* .. kami pun p cari makan tmpat dekat2 ctu..
Suda kenyang?? ok, head our way back home..
p/s: hmm... celebration ni xla segempak mana pun, tapi yang plg b'harga n buat aku gmbira adlh kerana sahabat2 ku.. usaha drg tuk mgembirakan aku, everything.. cukup buat aku gembira n bahagia... thanx my fren.. u all been so adorably liven up my B-Day... LUV u all damn much.. ^_^
No comments:
Post a Comment