Wahh.. lambat pulak aku update ini barang kan.. well, i was here and there you know~..eseh, trip busy la kenen..huhu
So last week was our sembreak..cuti seminggu yahoo!! nda yahoo la suda sebab dah berlalu kan..now back to lecture..ayoyooo~..
Cuti seminggu tu aku balik kampung la bro.. rindu sangat ngan kampung halaman gua, paling utama, kucing gua yg suda dewasa tu xremaja dah~..
![]() |
| Ini la dia c alien.. enter the room and found him sitting like a boss... sungguh tembirang rupa kucing ini kan.. ya tepat sekali! |
Kunun membawa buku2 planning mo study sambil cuti2 sabah la kan.. last2 memang khatam la kan satu muka buku.. MUKA BUKU ok!! eeee pisbuk bah pisbuk, jangan buat2 xpaham situ yaa isk..
Alah! Malas mo cerita panjang.. sila la lihat2 foto dibawah ini..
![]() |
| Le me n JennJenn went out for Secret Recipe. kena la belanja belated bfday girl kann>> JennJenn lerr.. |
![]() |
| Another Day out with c bro Anip and JennJenn again.. sayang teda gambar ramai2.. Time ni kami duduk lepak di warung fujimat. sedap sayap ayam n sate nya.. |
![]() |
| Before we go lepak2, went to meet a friend. he gave me this as a belated bfday present..awww :) tq dear friend.. heee |
p/s: Im looking forward to meet my ehem2 pulak.. heheeee cepat laa kakanda pulang.. perghh~.. hahah!!


.jpg)

No comments:
Post a Comment